Skip to content Skip to footer

Συχνες ερωτησεις

Η αναπροσαρμογή ECU, επίσης γνωστή ως tuning, είναι όταν οι ρυθμίσεις της ECU (Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα) ενός οχήματος τροποποιούνται για να βελτιώσουν διάφορους τομείς της απόδοσής του. Με την αντικατάσταση των υπαρχουσών ρυθμίσεων με νέο λογισμικό, μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε το αυτοκίνητο για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση, να διαχειριστείτε την έγχυση καυσίμου και πολλά άλλα (εντός νομικών ορίων).

Τα οφέλη από το tuning ενός οχήματος μπορεί να περιλαμβάνουν αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι, αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου (καλύτερη οικονομία), πιο ομαλή απόδοση ισχύος και συνολικά καλύτερη οδηγική απόδοση.

Όταν πραγματοποιείται από έμπειρους επαγγελματίες (μπορείτε να βρείτε κάποιον συνεργάτη μας) με τη χρήση αξιόπιστων μεθόδων, το tuning του οχήματος είναι γενικά ασφαλές και μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τη μακροζωία του κινητήρα μέσω της βελτιστοποίησης των παραμέτρων απόδοσής του. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί ότι οι τροποποιήσεις που γίνονται μέσω του tuning πραγματοποιούνται υπεύθυνα και δεν θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία ή τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές εκπομπών.

Ενδεικτικά, τις υπηρεσίες που μπορείτε να βρείτε σε κάποιον συνεργάτη μας, μπορείτε να τις δείτε εδώ 

Το κόστος εξαρτάται ανάλογα από την υπηρεσία που θέλετε, τις ανάγκες που μπορεί να έχετε ή και το είδος του οχήματός σας (αυτοκίνητο, φορτηγό, τρακτέρ, μοτοσυκλέτα κτλ). Μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον συνεργάτη μας για να σας βοηθήσει.

Το Stage 1 είναι το αρχικό επίπεδο βελτίωσης της απόδοσης, με έμφαση στη βελτιστοποίηση της ισχύος και της αποδοτικότητας του κινητήρα (το Stage 1 στοχεύει στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση κάθε σταγόνας καυσίμου) χωρίς εκτεταμένες τροποποιήσεις σε μηχανικά μέρη.

Το DPF (Diesel Particulate Filter) είναι ένα φίλτρο που χρησιμοποιείται στους κινητήρες πετρελαίου για την παγίδευση και την απομάκρυνση των μικροσκοπικών σωματιδίων αιθάλης από τα καυσαέρια. Τα σωματίδια αυτά, γνωστά και ως αιωρούμενα σωματίδια ή σωματίδια άνθρακα, είναι προϊόντα της ατελούς καύσης του πετρελαίου.

Η σωστή λειτουργία του DPF απαιτεί τακτική συντήρηση και παρακολούθηση. Εάν το φίλτρο φράξει και δεν αναγεννηθεί σωστά, μπορεί να προκαλέσει απώλεια ισχύος, αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και άλλες μηχανικές βλάβες.

Η βαλβίδα EGR (Exhaust Gas Recirculation) είναι ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων που χρησιμοποιείται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης για τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η λειτουργία της βασίζεται στην ανακυκλοφορία μέρους των καυσαερίων πίσω στον θάλαμο καύσης, όπου αυτά αναμιγνύονται με το φρέσκο αέρα εισαγωγής.

Με την πάροδο του χρόνου, τα καυσαέρια μπορεί να προκαλέσουν εναποθέσεις αιθάλης και ρύπων που μπορούν να φράξουν τη βαλβίδα EGR και να επηρεάσουν τη λειτουργία της. Απαιτείται τακτική συντήρηση και καθαρισμός της βαλβίδας EGR για να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία της.